Projekt MiA (Uporabna
matematika za odrasle)
Učitelji v
izobraževanju odraslih pogosto ugotavljajo, da izobraževalni
programi, v katerih se odrasli učijo matematiko, niso tako
učinkoviti, kot bi si želeli. Odrasli navadno ne vidijo povezave med
učenjem matematike v šoli in uporabo matematike v vsakodnevnem
življenju. Šolsko znanje in veščine težko prenesejo v življenjske
okoliščine.
V tem projektu smo
raziskovali različne načine, kako se odrasli učijo temeljnih
matematičnih vsebin, še posebno zunaj šole, pri tem pa jih
spodbujajo in jim svetujejo učitelji v izobraževalnih organizacijah.
V projektu je bil
zasnovan in izdan priročnik za učitelje, ki je sestavljen in dveh
delov. Teoretični del vsebuje spoznanja o učenju matematike v
življenjskih položajih in temelji na raziskovalnih ugotovitvah iz
sedmih sodelujočih držav. V drugem delu so primeri alternativnih
načinov učenja in poučevanja matematike, ki so
praktično preizkušeni in ovrednoteni.
Več o projektu najdete
na strani